کرم گریم را نقطه‌ای بر روی نواحی متبوع اعمال فرمائید
نوشته شده توسط : علی پور

 بهترين مارك كرم پودر

۴. کرم گریم را نقطه‌ای بر روی نواحی متبوع اعمال فرمائید
قرار وجود ندارد کل فیس را با کرم گریم بپوشانید؛ این کرم در واقع حکم پوشاننده نواقص را دارااست و بهتر میباشد در نصیب‌هایی از پوست مصرف شود که قصد دارید نقصی را در آن بپوشانید. اما درصورتی که که از کرم گریم برای کل صورتتان به کار گیری کرده‌اید؛ دیگر نیازی به کرم پودر نخواهید داشت و صرفا از هایلایت و کانتور به کارگیری فرمائید. به این ترتیب به طور نقطه‌ای این کرم گریم را در نواحی متبوع پوست چهره و یا این که بدنتان، اعمال فرمائید. برای قرار دادن کرم گریم روی چهره و تن، آن را روی صورتتان نکشید؛ بلکه در مکان‌های متبوع به طور نقطه‌ای از کرم پودر به کار گیری کنید. این سبب ساز می شد تا اصول سایه و پر‌نور در قضیه رعایت گردیده و پخش کردن آن معمولی‌خیس باشد؛ در سود کرم گریم شل‌خیس جذب پوست میشود.

۵. بجای استعمال از بیوتی بلندر یا این که براش و اسفنج، از دست‌های خویش برای اعمال کرم گریم بر روی رخ به کار گیری فرمائید
یکی‌از مهمترین نکته در روش به کارگیری از کرم گریم، به کارگیری از دست برای پخش کردن آن میباشد. انگشتان دست شایسته ترین آیتم برای قرار دادن و مالش و جذب کرم گریم روی رخ میباشد؛ اگرچه در بعضی وضعیت میتوانید از یک اسفنج مرطوب نیز امداد بگیرید؛ البته در غایت انگشتان دست شما شایسته ترین و کارآمدترین ابزار می‌باشند. شما با انگشتان دست در دست گرفتن بیشتری دارید و میتوانید نصیب‌های بیرون از دسترس را با کرم گریم بپوشانید. علاوه بر این گرمای دست سبب ساز می گردد؛ کرم گریم بهتر روی پوست قرار گرفته و بهتر جذب شود. اگر که از دستانتان به کارگیری می کنید؛ به طور ضربه‌ای کرم را روی صورتتان پخش نمایید؛ اصلا دستتان را روی صورتتان نکشید؛ چون کرم گریم به سادگی جذب نمی شود.

۶. به کارگیری از کرم پودر بعداز کرم گریم، تماماً ازروی میل میباشد
در‌حالتی که از کرم گریم متناسب با رنگ پوستتان به کار گیری کرده‌اید و تمام نصیب‌های چهره و یا این که بدنتان را با آن پوشانده‌اید؛ دیگر نیازی به به کارگیری از کرم پودر وجود ندارد. کرم گریم در حکم کرم پودر رخ شما‌را می‌پوشاند و شما فقط به هایلایت و کانتور نیاز دارید.

 

۷. کانسیلر و ضوابط کانتور و هایلایت را رعایت فرمایید
پس از جذب کرم گریم میتوانید از کانسیلر به کار گیری کرده و نواحی مرکزی چهره، اواسط پیشانی، میانه زنخدان و روی بینی را پر‌نور‌خیس فرمایید؛ در غایت از رنگ تیره‌خیس برای کانتور استعمال کرده و تحت سیرتکامل‌ها، بالای پیشانی و ذیل فک را پوشش دهید. کانسیلر را به طور کاملً فید کرده و در‌این راستا از براش مرطوب یا این که دست به کارگیری فرمائید. به طور نقطه‌ای به آن ضربه بزنید تا جذب شود. در غایت در پایین چشمانتان از کانسیلر پر‌نور‌خیس به کار گیری نمائید تا سیاهی و تیرگی پوشانده شود. در انتها عمل میتوانید از پودر فیکس خویش به کارگیری فرمایید و نصیب تی چهره که چرب میشود را با پودر فیکس بپوشانید. شما حتی میتوانید از کانسیلر برای پررنگ کردن لب‌ها به کارگیری کرده و خط بدور لب را سفیدتر نشان دهید تا با منعکس شدن فروغ و روشنایی پر رنگ‌خیس باشد.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: